Πέντε συμβουλές για έπιπλα που “αξίζουν”

Η αγορά ενός επίπλου, όπως επανειλημμένα έχουμε επισημάνει είναι επένδυση και αυτό που οφείλει να κάνει ένας καλός επενδυτής, είναι να κοιτάει την αγορά του μελλοντικά, σε βάθος χρόνου. Αν η οικονομική μας κατάσταση λοιπόν δε μας επιτρέπει να αλλάζουμε έπιπλα κάθε τρία ή τέσσερα χρόνια, θα πρέπει να αποτανθούμε σε αγορές καλές και διαχρονικές.

Τι θα πει καλές και τι διαχρονικές; Θα το πάμε ανάποδα, ξεκινώντας με ένα παράδειγμα “κακής” αγοράς. Αγορά ενός καναπέ σε στυλ που είναι πάρα πολύ τάση αυτή την περίοδο, γιατί έναν παρόμοιο έχουν και δύο άλλοι φίλοι μας, αλλά εμείς τον βρήκαμε σε πολύ καλύτερη τιμή, γιατί το ύφασμα που επιλέξαμε ήταν σε προσφορά. Φεύγουμε λοιπόν από το κατάστημα πανευτυχείς, θεωρώντας ότι κάναμε την καλύτερη αγορά στη ζωή μας και ότι αυτό το έπιπλο, σχεδόν μας το χάρισαν! “Ένα είναι βέβαιο, o καναπές δεν μας αντιπροσωπεύει, το ύφασμα της προσφοράς ήταν χαμηλής κατηγορίας που σημαίνει δε θα αντέξει σε βάθος χρόνου στη χρήση και το χειρότερο απ’ όλα, είναι ότι σε τρία χρόνια εμείς θα είμαστε πάλι σε φάση αναζήτησης ιδανικού καναπέ.”

Το ίδιο φυσικά ισχύει για όλα τα έπιπλα, είτε αυτό είναι μία καρέκλα, πολυθρόνα ή ένα κρεβάτι, μία κονσόλα ή μία τραπεζαρία. Μία γενική κατεύθυνση που θα μπορούσαμε να δώσουμε λοιπόν περί σωστών αγορών είναι η εξής:

1 . Συνήθως κανένα πανάκριβο ή πάρα πολύ φθηνό έπιπλο δεν αποτελεί καλή αγορά.

2. Η μόδα έρχεται και φεύγει γι αυτό καλό θα είναι να επιλέγετε τα βασικά κομμάτια σε διαχρονικό στυλ και ύφος, που μπορούν να αναδειχθούν σε βάθος χρόνου με διακοσμητικές προσθήκες της εποχής που διανύετε.

3. Πριν αγοράσετε ένα έπιπλο, ενημερωθείτε σχολαστικά για τις ιδιότητες των υλικών του και τον τρόπο καθαριότητας, τι πρέπει να προσέχετε κτλ. Ένα λάθος καθαριστικό προϊόν, μπορεί να καταστρέψει κάτι που μόλις πήρατε. Επιλέξτε ως επί το πλείστον ξύλινα έπιπλα και αδιάβροχα ή αλέκιαστα υφάσματα.

4. “Αγοράστε” πρώτα το προφίλ της εταιρείας που σας ενδιαφέρει και ύστερα επενδύστε σε εκείνη τα χρήματα σας. Καλό θα είναι να “ερευνήσετε” λίγο το προφίλ της εταιρείας που σας κέρδισε με τα έπιπλα της. Δείτε τι έχει αναρτηθεί στο internet, τις εγκαταστάσεις της, το προσωπικό της και πάνω από όλα την εντύπωση που σας άφησε στην πρώτη σας επαφή μαζί της.